Midsommar helg

publicerat i Familjen;
Den började ju inte så lysande med ett på tandvården på sjukhuset. Visade sig att nerven i tanden va död och det hade då utvecklat en inflammation och var bildning så hon sa det va inte så konstigt jag hade ont, dom påbörjade en rotfyllning och ska kontakta min vanliga tandläkare till veckan för att fortsätta, låter dyrt och då med 50% tillägg för att det va helg när jag va där, jävla typiskt! Men iaf när jag va klar så for vi över till bästa grannarna Ettings och åt lunch som va traditionellt som sill, potatis m.m sen tog dom andra båten över till sundlinska men jag och Wilma tog bilen. Där va det sång och dans runt midsommar stången. Va länge sedan man gjorde något så traditionellt men så mysigt och kul :) sen vart det middag här hemma hos oss då vi grillade och till efterrätt blev det jordgubbar med glass. Nattade småbarnen så vi vuxna kunde snacka och njuta av en trevlig kväll trots kylan. Och tur vi fick upp paviljongen i torsdags för det kryllade av mygg så vi fick upp myggväggarna och satt där under filtar och snackade. En helt perfekt midsommar :) sen idag drar vi till Piteå och ska hälsa på Fredriks föräldrar. 
 
Trevlig fortsatt helg på er! :)

Kommentera inlägget här :