Leos

publicerat i Familjen;

Vi for på Leos och mötte upp Linda och Cindy, dom leker så sött dom två så roligt att se :) vi klättrade upp i diverse grejer så både jag och Linda va helt slut. Jag skulle såklart testa att ta mig upp i den där uppblåsbara saken och åka ner. Tog mig upp och ner men fick sån fart att jag va tvungen att sätta mig på knänen annars hade jag ramlat rakt på mage och hade ju Wilma i famnen. Dom borde verkligen förlänga sista delen. Vi satt och prata en massa skit ett tag sen for dom vidare och jag satt kvar en stund så Wilma skulle få sova. Har nu precis ätit middag och det blev en brottnings match med Wilma för att få i hon mat, är precis som hon inte blir kontakt bar, lite skrämmande! Nu leker hon på i sin hörna som inget alls. Imorgon blir det lite lek här hemma så hoppas på bra väder :)

Kommentera inlägget här :