Just hemkommen.

publicerat i Familjen;

Haft super trevligt och massa nya människor har man fått träffa. Men ett par gjorde verkligen min kväll. Sitter och pratar och det kom fram att dom bodde i Sävar. Han berättade han va involverad i fotbollen och snackade lite mer om det. Sen berättade han att när som bestämde sig för att flytta till Sävar så googla dom lite och hade då fått fram om de stipendium som delas ut varje år i pappas ära och jag så klart sa ju att de va min pappa. Dom blev alldeles tårögd för dom hade blivit så berörda av det och ville såklart veta mer och jag berättade historien kring allt. Sen hade dom satt in pengar på det stipendiet just för att dom blivit berörda och för att de va en fin grej. Detta fick mig att verkligen vilja fortsätta dela ut detta varje år då jag förr känt att det kanske va dags att lägga ner efter 11 år för tänkte att ingen kan ju veta vem min pappa är längre men nu fick man det ju bekräftar att många vet och bryr sig än idag om den insatts han gjorde för Sävar IKs ungdomsfotboll. Detta värmde verkligen i hjärtat och kommer leva på detta länge <3 världen är bra liten. Vi alla satt med en liten tår i ögat <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Va härligt! Det var nog tänkt att ni skulle träffas på den där festen så att ni fick veta allt det där!

Kommentera inlägget här :