Helt förstörd!

publicerat i Familjen;

Har nu inte fått sova på tre nätter och det börjar kännas. Men får som mest ihop ca 1.5 timmes sammanhängande sömn annars har hon vaknat till 2 ggr i timmen och hostar och snorar eller bara allmänt ledsen. Inatt fick jag även ge lite mat så bra hon vill äta iaf och fick byta bajs blöja men det gjorde ju att det tog lång tid att få in några minuters sömn igen så va uppe från 1:40-4 :-( nu valde hon att kliva upp kl 7:45 men vart miljoners uppvaknanden inatt så känns som inte att det spelar någon roll hon sov från 18-08 :-( tur det är helg snart så vi kan hjälpas åt så jag iaf får sova på dagen då kanske för jag går snart i väggen känns det som. Måste försöka sysselsätta mig idag så man inte tänker på hur trött man är. Hon ville då iaf ha gröt nu på morgonen och hon leker lite så ett bra tecken :-)

Även grattis till min pappa som skulle fyllt 48 idag. Älskar sig och saknar sig så enormt mycket!! <3 <3 11.5 år av STOR saknad! <3

 

Kommentera inlägget här :