Hela nätter

publicerat i Familjen;

Wilma har börjat sova hela nätter utan att vakna och gjort de 3 nätter i rad nu. Är verkligen ovan att få sova flera timmar i sträck så man känner sig konstigt nog mer trött nu på morgonen än vad man gjorde när hon vaknade till 2,3 ggr/natt. Men jag tror om detta håller i sig så lär jag bli van att få sova ostört och bli mer utvilad för nog är det skönt ändå att man fått ligga ner hela natten utan spring, speciellt när jag har så svårt att somna om då värken kommer krypandes direkt. Hon har även börjat sova liiite längre på morgonen nu, idag vaknade hon kl 6:45 och det är verkligen stor skillnad på kl 6 och kl 6:45. Nu känns det som binär tillbaka i rutinerna efter sprutan.

Det gick bara bra igår när mormor och bonus morfar va här och satt barnvakt och känns skönt för då kan man ju göra det fler gånger för kände det va verkligen nyttigt för mig och Fredrik att få fara iväg och bara göra något han och jag för det va ett bra tag sedan :) så tack mamma och Mats för barnvakten :) idag får vi lite besök och ska grilla så hoppas regnet håller sig borta och att kanske lite sol kan titta fram men tror den kommer vara frånvarande. Mamma och Mats dom drar till Kroatien och det hade verkligen inte vart dumt!

Kommentera inlägget här :