Funderingar

publicerat i Familjen;

Till hösten börjar Wilma dagis och dags för mig att fundera över livet. Undrar vad som kommer hända för jag har ingen aning alls! Vet jag måste anmäla mig arbetslös men sen pga mitt förflutna med FK och sjukskrivningen så blir ju läget lite annat. Har funderat mycket på detta med jobb och tänker kanske taxi bara för att få komma igång med något. Men är absolut livrädd det ska bara bli kväll, natt och helger och det går ju inte. Sen har jag funderingar på att studera till mäklare som alltid vart en dröm. Men det finns i Gävle eller Skellefteå och det går inte. Ska kolla upp hur det ser ut på distans om det ens är möjligt och hur vi skulle klara det. Men är förväntansfull inför hösten men samtidigt LIVRÄDD!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emmy:

Förstår dina känslor! Tycker det är jätte skrämmande bara att man ska börja jobba.. Theo börjar först i jan då han är 1 ½ men då jag jobbar shift på sjukhuset så känns det inte kul alls. Är sugen på att plugga...eller bara byta jobb. Men känns inte riktigt som att det är läge för det nu. Helst hade jag varit mamma ledig 1 år till med lön då förstås :-D

Kommentera inlägget här :