Trött, tröttare, tröttast!

publicerat i

Ja rubriken säger allt! Wilma sover så oroligt på nätterna och vaknar fler gånger, det har hon iofs alltid gjort fast med vissa undantag. Börjar känna mig så sliten. Inatt blev bara en katastrof natt. Wilma vaknade och bara skrek och inget dög. Provade lägga hon i våran säng med blev ju nästan bara värre. Och det råkade bli en krock med, jag satte mig upp samtidigt som hon skulle upp på mig så hon flög typ och vi slog huvuden ihop, ännu mera grin och jag huvudvärk så dör passande kl 4:30 på morgonen. Tillslut gav jag välling och då lugnade hon ner sig och låg och pratade en stund. Efter kl 5 vart se tyst så jag kunde somna. God morgon världen vart det kl 6:50! Längtar så tills imorgon då jag ska till frisören och bars ha en stund för mig själv, för oj vad jag behöver det. Ont överallt har jag med och det brister snart alltså! Nu vill jag Fredrik ska ha semester länge så jag kan få lite hjälp. Så nu har jag klagat av mig en stund haha :-P ha en bra dag alla trots att det är fredagen den 13e ;)

Kommentera inlägget här :