Stugbyn i Eskilstuna

publicerat i Familjen;
Ja första natten vill jag ite ens prata om. Vi hade ju som fått intrycket från campingens hemsida att det skulle va super fin stuga, men synen vi fick när vi kom till stugan va en chock! Typ 12 kvm och säkert från 50 talet, ja ja vi gav oss på det hela och la oss. Wilma somnade typ efter 1 timme efter sprungit in miljoner gånger. Tillslut sov hon iaf och vi gick in till en bastu! Direkt vi la oss så vaknade hon till och vi fick typ smyga med allt. Vi somnade tillslut iaf men kl 3 va det dags, vi provade allt men hon vägrade somna om. Tillslut gick Fredrik och hämtade vagnen och då somnade hon om efter ca 1 timme. Men då faller lampskärmen ner rakt i huvve på mig och glas splitter i sängen.... Ja ja vi tog bort det och sov vidare. Men sen på morgonen när jag går in på toaletten så ser jag en gammal ost skiva som va smetad fast på dörren. Less och arg ringde jag ner till receptionen och berättade allt. Fick prata med chefen. Nu sitter vi iaf i en helt ny stuga som blev klar idag så vi är dom första som någonsin bott här :D nu känns allt så mycket bättre och vi vill fortsätta våran semester. Vi va ju på väg att skita i allt och bara fara hem men nu är vi så nöjda ;)
Nu bädda sängarna sen sova och hoppas på lite mer sömn inatt. Nackdelen är att Wilma sover i vagnen och det blir lätt varmt, dom hmm inte få hit en spjälsäng.

Natti natt <3

Kommentera inlägget här :