Mini mini semester

publicerat i

Fick något ryck i morse att jag ville möte upp Fredrik i Sundsvall, käka middag och spendera lite tid ihop. Så jag packade väskorna och wilmas grejer och satte oss i bilen och for :-) Wilma sov större delen av tiden så va skönt att köra i lugn och ro :-) när vi kom fram handlade jag lite mat åt Wilma och sen ett par nya sockar till mig haha sen for vi på drakborgen (lekland) och lekte och Wilma åt middag tills vi mötte upp med Fredrik vid 18 och åt middag på biteline. Sen for vi till hans lastbil och Wilma undersökte ALLT! Hehe så sött hur hon kröp upp ut sägen och ner och sen på ratten osv osv. Gav välling på macDonalds och Fredrik gick med henne till hotellet. Vi myste lite innan Fredrik gick tillbaka till lastbilen. Wilma sover i sin vagn nu och får se om hon vaknar till att jag kanske lufter över henne till sängen som dom fixat till henne. Nu ligger jag redan i sängen och ska nog till och sova snart så man orkar köra hem imorgon.

Kommentera inlägget här :