Härliga lördag

publicerat i

Jag klev upp kl 9, lite typiskt man inte kunde ligga längre när vi nu hade chansen men jag får så ont i kroppen om jag ligger för länge. Jag gick ner, åt lite frukost och bara låg i soffan och såg på one tree hill. Kl 11 väckte jag Fredrik och då gjorde vi oss klara på en gång och for in och åt lunch på max, ville ju se hur det blivit nu när som renoverar :-P sen skyndade vi till mamma för att få hämta hem våran lilla tjej som sov 14 timmar i sträck! Tänk om hon kunde de hemma med. Hon har fått sett på smurfarna och jag tror mormor är lika nöjd som Wilma och även vi med denna dag :-) Nu är sandlådan helt klar med sitt lock och Wilma har hunnit leka sig full i sand hehe. Ett bad, välling och nu sover hon. Vi går nog över till grannen sen ikväll och har lite trevligt :)

Kommentera inlägget här :