Grillmiddag

publicerat i

Efter otroligt lång och dryg dag så blev den tillslut bättre när Fredrik kom hem och det blev uppehåll ute. Vi kunde alla gå ut och gå en stund. Sen väntades middags gäster som bestod av Robert, Sara och lilla Vanja :-) oj då hon växt sen vi sågs sist. Vi grillade och det va så gott! Fick hjälp av Robert att hämta lite stockar nere i en lagård som ska vara ram för wilmas sandlådan som vi hoppas kunna börja med i helgen om tiden räcker till och vädret tillåter. Sen blev det glass tårta till lunch, mums! Dom for precis och Fredrik är nu ute och klippet gräsmattan, gäller att passa på när det inte regnar. Vi håller nu tummarna att det är bra väder i helgen så vi kan vara ute, för tror verkligen Wilma håller på att bli tokig av att bara va inne. Imorgon ska jag till frisören, oj vad jag längtar. Nu ska jag snart lägga mig så jag får några timmars sömn innan det är dags för ny dag och nya äventyr ;-) godnatt på er! Wilma ser på teletubbies!

Kommentera inlägget här :