Ersforsen

publicerat i

Idag vart det grillmiddag hos min morbror Roger och hans fru Mia. Övrig släkt va där med, va ett litet knytis där man fik ta med eget kött men dom bjöd på det övriga, riktigt gott och trevlig kväll va det. Till efterrätt va det rabarberpaj, va längesedan jag åt det så jag njöt. Nu ska de slöas i soffan sen ska jag sova! Hoppas man får en bättre natt inatt. Är som att varannan natt så sover hon hyffsat och andra en natt från helvetet när hon ska börja hoppa i sängen mellan 3:30-4, och alltid tunt den tiden varje natt som hon antingen bara gnäller till eller så vaknar hon till bra. Hoppas detta slutar lagom till jag hittar ett jobb för finns inte en chans jag kommer orka jobba om jag inte får sova på nätterna, har ju inte gjort de sen hon föddes. Har iofs haft nätter då hon sovit bra men inte några längre perioder. Någon som har nåt tips annars på hit dom kan sova mindre oroligt? :-)

Kommentera inlägget här :