Wilmas rum

publicerat i

Jag har tänkt att höra om lite i wilmas rum och förr hade jag som tanke att alla möbler skulle vara röda. Men sen gick jag till att allt skulle va vitt men nu är jag tillbaka på rött :) ska sen måla alla väggar vita förutom väggen som har det lilla fönstret. Där blir det en randig fondvägg som kommer gå i vitt, rött, grönt och kanske orange. Har inte hittat någon tapet ännu, har inte direkt kollat heller så noga ;) vill ha vita väggar hörbart få rummet att kännas lite större. Sen hade jag tänkt att köpa Ikeas expedit men insats av lådor och dörr och ha längst ner och öppna fack ovantill. Sen bredvid garderoben blir det fyra hyllor och under får fåtöljen stå tills den kan lyftas ur wilmas rum sen blir det en spegel där under och då i det nedresta hyllplanet blir det två spottar. Känns som jag har en bra bild på hur jag vill att wilmas rum ska bli :) kommer även hitta lite nya gardiner och annat smått och gått pynt :) längtar tills vi kan börja med rummet :)

Kommentera inlägget här :