Stress...

publicerat i

Blev lite stressigt på eftermiddagen, skulle ju till sjukgymnasten idag, trodde jag skulle va klar runt 15:30-15:45 men nä kl 16 va jag klar och då skulle jag ju hämta Wilma på förskolan :S vi hade bestämt om jag inte skulle hinna så skulle jag ringa Fredrik så skulle han hämta henne men nä då hade Telia problem med sitt nät så ingen mottagning! Stressa iväg i bilen och va på förskolan kl 16:15! Att folk inte vågar hålla hastigheten bara för att det är kallt ute, tragiskt! Fort hem och börja med maten, Fredrik va redan hemma man tror du han hade börjat med maten? Nix inte de, han visste inte hur man gjorde hehe men han hade iaf tänt alla lampor så det lyste när vi kom hem :) har även slagit in julklappar och nu ska bara dom sista inhandlas sen i veckan :) känns skönt man ligger bra till iaf :)

Kommentera inlägget här :