Redan bättre

publicerat i

Har tyvärr inte så mycket att skriva nu när vi alla vart sjuka och få händer det ju inte direkt så mycket. Men vi mår alla redan bättre och Wilma åt bra till middag och även välling. Hon har det vart full fart på idag medans en annan bara legat då det inte vart många timmars sömn. Men nu ikväll har både jag och Fredrik fått i oss rostmackor och Fredrik va även ute och skottade vilket inte alls har blivit gjort i helgen då han va sjuk. Han ska försöka jobba lite imorgon så får väll se hur det går. Själv så hoppas jag att jag är piggare imorgon för så ska jag och Wilma ut och hon ska få åka pulka och vi ska lägga lite julkort i brevlådorna till våra grannar :) jag vill verkligen ut för man är less på att sitta inne... Nu ska jag snart sova så man får igen lite sömn.

Kommentera inlägget här :