Nobellunch & Stockholm

publicerat i

Idag på wilmas förskola så hade dom något som heter nobellunch. Tre rätters vart de och alla var finklädda :) synd jag inte fick någon bild på Wilma men hon va sååå fin :) hon hade ätit massor och suttit still i över 1 timme och skött sig bäst av alla barnen :)
Fredrik fick en körning av NSA till Stockholm så han for dit med en arbetskompis, blev nytta med nöjde då han kände han behövde komma bort lite och fundera över allt med jobb och även se om långkörning fortfarande är något för han, bra betalt dessutom ;) när han for så satt jag och Wilma i soffan och såg på teletubbies och Wilma va så mysig och satt i 1.5 timme och såg på de. Hon kändes lite varm och vid 18:15 höll hon på att somna så jag gick och tog på henne pyjamas och kollade tempen som visade 38.2 :( frågan är om det är efter sprutan eller om hon bara blivit sjuk? För dom sa på BVC att dom kunde få feber men då 7-10 dagar efter sprutan så ja jag vet inte vad jag ska tro. Hon sov iaf nästan när hon åt vällingen sen la jag bara ner henne i sängen och hon somnade direkt, så vart en tidig kväll för henne kl 18:35! Hoppas hon får sova bra inatt nu bara. Så nu är man själv och ska ha egen tid i soffan och se ghost whisperer ;)

Trevlig helg på er alla :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Lillan, vad duktig hon är!! : ) måste ha varit jätte roligt att få höra som mamma, då kan man inte låta bli att vara lite stolt. ; ) stackarn som har feber då. Det beror säkert på sprutan ändå, du om någon vet ju hur BVC är. (det hände väl någonting förra gången också) vi funderar på att hälsa på er på söndag, om ni vill och är hemma alltså!? Vi får höras, kram på er.

Kommentera inlägget här :