Mitt i arbetsveckan

publicerat i

Ja då va det onsdag, veckorna går så fort. Natten till idag gick faktiskt riktigt bra. Wilma kom in två gånger och somnade med mig sen bar jag över henne till sin säng. Men morgon vart det kl 6:30 så helt klart mer utvilad idag :) å faktiskt riktigt mysigt när hon kommer in på natten och vill krypa ner hos en :) men idag måste vi få upp en planka för hon snurrade ur sängen i sömnen igår kväll :( är en helt underbar morgon och kallt precis som det ska vara i december månad. Tur vi har bilen i garaget så det är varmt och skönt i bilen och man slipper gå utanför dörren med ;) idag ska jag få lite gjort här hemma för dom senaste två dagarna har jag vart alldeles för trött för det ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Fint!! Vad bra att det går lite bättre för Wilma. ; )

Kommentera inlägget här :