Kaos, vänner och trött

publicerat i

Efter jag lämnade Wilma på förskolan for jag och handlade på maxi! Vilket kaos och klockan va ändå bara strax efter 9 på morgonen. Va redan då nästan fullt på parkeringen och massor med folk där inne. Tog ca 1 timme och handla och då handla jag ändå inte jätte mycket. For sen på Apoteket och hämtade ut medicin. For sen vidare till Sara och lämnade julklapp till Vanja och Sara och Robert. Vi pratade på en stund sen drog jag vidare hem till Sandra och även där lämnade jag julklappar. Lionel va då så sugen på sin julklapp att papperet gick sönder. Fick sedan ett sms av Sandra och få hade han öppnat det och han va jätte nöjd, han fick en leksaks dammsugare :)) Sandra bjöd även på lite fika och vi surrade på så tiden rusade iväg. Va ett tag sedan vi sågs så vi hade lite att surra om. Sen drog jag hem och värnade mat och slöade i soffan tills det va dags att hämta lilla bus. Väl hemma började jag förbereda middagen som blev fläskfilé med kroketter och bea :) mums. Sen efter maten la jag mig bara i soffan, är riktigt trött nu efter en intensiv dag men mycket trevlig sådan.

Kommentera inlägget här :