Juldagen

publicerat i

Det va min tur att äntligen ha sovmorgon, första gången på 3 veckor. Jag sov till klockan 9, så skönt verkligen. När Wilma sovit for vi in till stan för att kolla lite mellandags rea men inte mycket va öppet så vi gör ett nytt försök imorgon ;) iaf sen for vi till min mamma för lite med julklapps utdelning :) Wilma började bli grinig rätt fort men va så varmt i mammas lägenhet med över 14 pers i den ;) hon fick iaf massa fina saker och lika så vi. Men mest nöjd med alla julklappar är nog Apple tv som jag fick av min älskling och sen även pengar :) men allt man fått har vart fint och mest överraskande va nog en fågelholk vi fick av mamma och Mats, jätte fin är den. Har premiär sett film ikväll på Apple tv :) så smidigt är det! Nu blir det snart kvällen här och hoppas man får sova :)

Kommentera inlägget här :