Fredag

publicerat i

Wilma som hyfsat inatt men en liten vaken period mellan 5-6:40 sen somnade hon om till 7:10. Vi gick upp och Fredrik hade gått på jobbet. Körde Wilma till förskolan och när jag kliver in i köket sitter Fredrik i soffan, han höll på att skrämma livet ut mig. Han har nu haft ett lång samtal med sin chef och han satt i tårar när jag kom hem. Han berättade exakt hur han känt sig och nu fattade han äntligen och tog honom på allvar. Men Fredrik är så sliten just nu i sitt beslut och skulle verkligen behöva mer tid. Han vill ju ge Krister tid nu och visa att han kan ändra sig men vågar han chansa? Han vill ju igentligen inte tillbaka till NSA heller men där trivdes han med till stor del. Önskar jag kunde hjälpa han på nåt sett. Han har knappt sovit något alls inatt och jag lider så med han :( han for iväg för att rensa skallen lite och fundera och även för att komma bort lite och få distans just nu. Men han vet vi finns här jag och Wilma och han sa att vi två är det som betyder mest i hans liv. Jag stöttar han vilket beslut han än tar.

Kommentera inlägget här :