Trevliga stunder

publicerat i

Fredrik va ledig på förmiddagen så vi spenderade den ute. Wilma fick även sin lunch ute på altanen sen va det dags att sova lunch för henne och Fredrik jobba. När hon vaknade drog vi till Nydala och mötte upp Sandra och Lionel. Wilma fick bada som hon tyckte va super skoj :-) blev som tokig när vi gick upp. Sen for vi och handlade för det skulle grillas med bästa grannarna Ettings och Erik :-) la Wilma för natten sen traskade jag över då Fredrik for innan och hade börjat grilla. Fick man äta i lugn och ro och njuta av sällskapet. I brevlådan idag så låg provsvaren från i tisdags. Tydligen så hittade dom en inflammation i kroppen av reumatistisk natur... Vet ju inte exakt vad det innebär. Ska tillbaka och lämna fler blodprover iaf. Känns ju som kul när man redan har wiplash, fybromyalgi och IBS. Varför ska allt drabba en person för? Eller ja visst låt dom som redan är sjuka får fler grejer så fler kan va frisk. Men känns så orättvist, varför ska jag bli drabbad? Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Ska ju nu inte gräva ner mig totalt innan jag vet exakt. Men är iaf lycklig när man har bästa familjen i världen <3

Kommentera inlägget här :