Min födelsedag och elmia

publicerat i

Igår så fyllde jag år, 29 år ung vart jag. Blev inte så mycket firande då vi lämnade Stockholm och drog vidare mot Jönköping, men hos Magda fick vi god middag och lite choklad. Sen surrade vi hela kvällen om allt möjligt :) super trevligt :) Wilma sov riktigt bra, vaknade till vid 5:30, gav välling sen somnade hon om och sov till 8:50! Kan lovas att det behövdes verkligen, jag klev upp innan och hann äta frukost i lunch och ro och även prata mer med Magda. Dom drog idag till Göteborg då hennes bror gifter sen imorgon :) så nu har vi huset för oss själva ;)

Idag va vi på elmia och kollade på lastbilar och en massa andra saker. Fredrik fick med sig hem lite arbetskläder och skor. Själv var jag sugen på en jacka men skippade den. Ikväll blir det att bara slöa i soffan för imorgon blir det nya tag och det ser ut som att vi far till Ullared :D

Kommentera inlägget här :