Känns si så där

publicerat i

Började dagen med ett besök hos läkaren för min del. Ska kolla upp varför jag får så lätt blåmärken. Dom kan dyka upp fast jag inte ens vet jag gjort mig illa. Sen känns allt lite extra jobbigt, ingen större ork till något, alla har haft sin semester och nu åter till det normala och vi har inte ens börjat?! Fredrik hade en vecka i början på juli men det är allt. Han har ju igentligen semester nu så kanske därför man blir lite nere för han jobbar extra. När jag vet han kunde vart hemma och va med oss :-( sen jobbar han fortfarande skit tider 6:30-18:30 så han hinner inte ens hem och får se Wilma :-( men imorse va han ledig på förmiddagen men det fick jag ju inte njuta av direkt för då va det måsten som klippa gräset osv. Men på måndag går han ÄNTLIGEN på semester och oj så vi behöver den! Vill inte må som jag gör just nu för jag orkar knappt leka med Wilma alls och hon är säkert uttråkad till tusen. Nu ska jag ju inte säga att alt är skit för det finns massor av positivt med :-) nu ska jag ta lite egen tid innan Fredrik kommer hem. Får man se om bilen blir såld eller inte, va en som skulle komma och titta :-)

Kommentera inlägget här :