Fixar dag

publicerat i

Morgonen började kl 7 men då fick jag faktiskt sova hela natten förutom när Fredrik la sig efter kl 24 då han kom hem från Näsmark. Har inte ont i ryggen, känner mig utvilad och mer ork till allt som behövdes göras hör hemma idag. Vi dammtorkade och plockade undan innan vi gick upp och väckte Fredrik. Sen dammsugande och skurade vi golven. Drog även fram soffan där det städas allt för sällan :-P vi åt lunch och Wilma fick sova en stund. När hon vaknade for vi ner till verkstan där det va öppet hus och det bjöds på fika. Det kom förbi två hästar och jag satte mig på hästeryggen för första gången sen jag va typ 12 år :D sen drog vi in till stan och handlade lite vilket verkligen behövdes kan jag lova. Blev tacos till middag och nu sitter vi i soffan och tar det lugnt. Fredrik lägger ut våran gamla passat på blocket som nu ska säljas :-) snart blir det sängen vilket jag längtar efter nu ;-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Väldigt sällan jag redigerar bilderna jag lägger upp på bloggen, gör ibland dem lite ljusare bara. Men vissa av bilderna kan se ut som om de har andra nyanser och tonade bakgrunder, de är tagna genom instagram som jag också uppdaterar nästan varje dag. Ibland lägger jag upp samma bild på bloggen som där, de bilderna blir fyrkantiga på bloggen :) kollagen gör jag med appen "TurboCollage" som verkligen är hur enkel som helst och det går så snabbt. Där kan man dock inte redigera bilderna :) det bästa är att bilderna är fotade i rätt ljus från början :)

Kommentera inlägget här :