Torsdag

publicerat i Familjen;

Denna morgonen startade kl 5:35, försökte få Wilma att somna om hos oss men kl 6:10 gav jag upp. Fredriks tur att gå upp med henne och jag brukar ju aldrig kunna somna om, man ligger mest och lyssnar på Wilma som pratar och leker med leksaker där nere. Men i morse va jag så trött och verkligen kände jag behövde sova vidare så jag provade öronproppar och det funkade :D
Sen va vi bjudna över till grannen Ulrika och Frida och barnen taijmade ju in det så dom båda sov under tiden och vaknade vid lunch, dom hann leka lite iaf. Sen for vi in till stan och skulle handla lite och kolla på lite butiker, Wilma fick sig en ny mössa som syns på bilderna :-) nu ska Wilma snart göra natt här och jag ska dola på i tvättstugan och börja med en photo bok på wilmas första år :-)

Kommentera inlägget här :