Så skönt!

publicerat i Familjen;

Igår njöt vi i soffan till filmen "män som hatar kvinnor" och kanon film! Wilma va lite små bökig på att somna igår men hon somnade i famnen sen lyfte jag ner hon. Konstigt de sär hur hon busar och har sig i sängen och i min famn somnar hon nästan direkt, då är hon ju trött men vill inte somna i sängen ;-) hon sov då iaf mycket mycket bättre än vad hon gjort på länge. Vaknade bara till 2 ggr och då va det bara att ge tutten så sov hon, inget va uppe flera timmar osv, kan lova det va riktigt skönt i morse. Fredrik gick upp med Wilma och jag låg kvar i sängen till 8:20! Och det har inte hänt sen jag va sjuk :-P får se vad dagen bjuder på då det snöar?! Visst jag älskar vinter å snö men nu vill jag ha vår så vi kan sitta ute och grilla osv :-)

Kommentera inlägget här :