Äkta eller oäkta?

publicerat i Familjen;

När man berättade för alla att vi skulle ha barn så fick man verkligen se vilka som är ens riktiga kompisar. Vilka som stannade kvar och glädjandes med oss. Nu har det gått snart ett år sen wilma föddes och man har fått se vilka som är en riktiga vänner. Visst att man har kompisar som man umgås mer sällan med men så va det även innan vi fick barn. Men ja det är otroligt många som hör av sig mer sällan nu och det gäller både mig och Fredrik. Ja vi kan inte va som vi va innan, fara ut och härja varje helg. Men vi fick det mest underbara man kan få. Känner att det ofta är jag som hör av mig till alla å ja även lite less på det med så ny ett tag framöver så ska jag helt enkelt vänta och se. Duger man bara när det passar andra? Men ja jag vet vilka/vem som är en riktig vän. Och hellre en riktig en flera ytliga som dom säger ;) vet inte riktigt vad jag ville ha sagt med detta inlägg men det diskuteras alltid kring detta med vänner när man blir gravid så är något jag funderat lite extra runt den sista tiden.

Ska sen idag på kalas hos min mormor som fyller år men annars tror jag vi bara ska ta det lugnt, ska va bra väder idag med ;-)

Kommentera inlägget här :