Helgen

publicerat i Familjen;

Ja nu har det gått några dagar igen och jag har inte skrivit men är som fullt upp ibland. I fredags bjöd jag iaf Pia,Jennelie och elisia på tre rätters middag. Vi hade lite tjejkväll och Pia sov över till lördag. Jag och Wilma hade tänkt gå in på wheels men det regnade på morgonen och sen försvann som lusten, hon är väldigt trotsig ändå så kändes som skönt ändå. Vi la oss båda och vilade efter lunchen och vaknade kl 14, då packade jag in allt i bilen för att lämna Wilma hos sin mommo :-) jag for då till Jennifer och Hon gjorde sig redo för att sen fara till hotellet där vi skulle sova till söndag. Riktigt skönt då man hade nära hem efter en dag ute på roligheter. Hade riktigt riktigt skoj och massa nytt folk lärde man känna :D söndag for vi på bilbingo med Pia men inte vann man nåt men va mysigt ändå. Sen på kvällen for jag till Micke och vi tog en sväng ut till södervik, 20 grader i vattnet va det.
Idag är det bara 1 månad kvar tills jag flyttar. Känner jag har så mycket roligt att se fram emot just nu och känner livet är riktigt bra trots vissa saker men dom löser sig snart :) nu har jag även semester juli månad :)

Kommentera inlägget här :