Wilma 1 år! Del 1

publicerat i Familjen;

Wilma vaknade kl 6:10, så tidigt har hon inte vaknat på någon vecka men hon kanske kände av det är hennes födelsedag :D Vi tog in henne till värt rum och låg och lekte och nyste ett tag tills vi hämtade några paket hon fick öppna i sängen, papper och snören va ju såklart det roligaste. Men hon fick 2 pingu dvd filmer, en boom filt och en hund som spelar och pratar massa när man trycker på hans öra eller mage osv :D Jag och Wilma gick ner och gjorde frukost och myste. Vi lekte på ett tag och jag började förbereda för dagen. Har gjort 2 tårtor, diskat undan och plockat fram lite grejer för dagen. Har precis kommit in från en promenad och Wilma sover i vagnen så jag passar på att ta det lugnt eftersom jag va uppe till 00:30 och såg Eurovision som Sverige vann!!! Så kul! :D Nu ska jag vila en stund och sen blir det nya tag och dagen kommer va perfekt! Är ju helt underbart väder ute!

Grattis våran älskade dotter! Älskar dig!

 

Kommentera inlägget här :