Min dag!!! :-)

publicerat i Familjen;

Ja jag vet inte vars jag ska börja riktigt men iaf vi la oss igår vid 22:15, låg och pratade ett tag och säger godnatt. Då gnäller Wilma till och jag går dit som vanligt och va svårt att få hon att somna om. Provade ta upp henne, byta blöja, ge välling, Alvedon för hon grinade hysteriskt ja jag testade alt förutom vagnen och bilen. Kl 2 somnade hon om!! Jag hade vart uppe sen kl 7 den morgonen och fick inte göra natt förns hon somnade då. Fredrik testade han med men då skrattade hon och busade. Pappa= lek och bus ;-) sen kl 4:30 gnäller hon till igen och jag tänkte direkt att jaha är det morgon nu då? Men hon somnade om och sov till kl 8, litet tröst på såren iaf. Jag for iväg till kiropraktorn, kollade lite affärer, köpte lunch och for hem. Vi åt i lugn och ro för Wilma sov i vagnen. Väckte henne kl 12:30 för lunch sen for Fredrik och Wilma på busplaneten. Alltså en hel dag bara för MIG!! Kan jag inte minnas hänt sen Wilma föddes. Sitter nu i soffan efter att ha dammsugat hela huset och renbäddat wilmas säng och lyssnar på musik på hög volym! :-)

Kommentera inlägget här :