Besviken!

publicerat i Familjen;

Idag va dagen JAG skulle få ligga kvar i sängen och kände jag verkligen behövde de efter helgen då jag fått kliva upp tidigt och Fredrik vart risig så inte fått allt för mycket hjälp. Ligger då där i sängen och njuter av att höra Wilma prata och hör hur som äter frukost då varnar brand varnaren för att de börjar va slut batteri!! Blev helt tokig och tänkte bara NEJ inte på MIN morgon!! Blev så arg, men det slutade pipa och jag la mig ner och bara känner jag kan ligga och dra mig. Tills jag hör Fredriks telefon ringa och kort där efter kommer han upp och säger han måste fara iväg med traktorn till Yttre Långviken och lossa en grund, han hade lovat att hjälpa med inte trodde jag eller han det skulle bli så tidigt på morgonen. Så nu sitter jag här vid köksbordet med min frukost och utan sovmorgon :-(( så besviken! Men får iaf sällskap av världens bästa 1 åring! :D

Kommentera inlägget här :